| Author |
Message |
| < Introduction. ~ HAIIII! |
|
Posted:
19-08-2006 21:56
|
|
|
Trainee
|
|
Zeg, ben over komen waaien uit Lugius Battlefield door een uitnodiging... Kom eens kijken wat hier te beleven valt.
Ik ben inmiddels 20 (oud!) en ben in de weer met dieren, zelfs in deze zomervakantie loop ik stage bij Artis en ik kom uit Rotterdam...
Verder ben ik wel in voor anime en RPG forums in die richting, dus ik hoop me hier te kunnen uitleven!! 8)
Greetz to ya'll! |
|
|
|
|
|
 |
|
Posted:
20-08-2006 17:58
|
|
|
COI - Beyond The Limits Poster
|
|
| Maunassi wrote: |
Zeg, ben over komen waaien uit Lugius Battlefield door een uitnodiging... Kom eens kijken wat hier te beleven valt.
Ik ben inmiddels 20 (oud!) en ben in de weer met dieren, zelfs in deze zomervakantie loop ik stage bij Artis en ik kom uit Rotterdam...
Verder ben ik wel in voor anime en RPG forums in die richting, dus ik hoop me hier te kunnen uitleven!! 8)
Greetz to ya'll!
|
O jee daar hebben we hem weer...HELP!~!!
Welkom againe Mark! |
|
|
 |
|
Posted:
20-08-2006 21:02
|
|
|
Elite
|
|
Heya welkom op LF
veel plezier ^^ |
_________________ [url=http://imageshack.us]
[/url] |
|
|
|
|
 |
|
Posted:
21-08-2006 20:40
|
|
|
Trainee
|
|
| Walter wrote: |
O jee daar hebben we hem weer...HELP!~!!
|
Yes, sream for help... MWUHAHAHA
Leuk om nieuwe profielen te ontmoeten en hun eigenaren als het erop moet aankomen! 8)
Er zijn er al een aantal die ik ken, maar ThaOdie is een oud-bekende van me... |
_________________ God of War? There is none, because I am born to be the First!
This battlefield shall know the Ride of the Valkyries! Once they spread their wings, all will be covered in darkness and die! |
|
|
|
|
 |
|