| Author |
Message |
| < Storylines ~ Our way of a ninja // a B-Rank Mission. |
|
Posted:
05-06-2005 9:31
|
|
|
COI - Beyond The Limits Poster
|
|
Thema :Ninja Style!!
Verhaal : De vier beste Chuunins van Konoha werden opgeroepen
voor een speciale missie. Ze moesten een paar dorpen inspecteren,
dat is omdat er rare activiteiten aan de gang waren, mensen zijn verdwenen,
zomaar dood gegaan, etc... mogelijk dat er andere Chuunins van een hoog niveau
die dorpen aanvalt.
Dus het was hun taak om het te gaan uitzoeken wat er gaande was.
Er komen nog meerdere missies na deze dus wees gerust. |
|
|
 |
|
Posted:
01-08-2005 19:21
|
|
|
|
|
De zon scheen door de wolken heen, en kwam verlichte naruto's slaapmuts en zijn slaperige gezicht.
*Mwhuaaaa... Nu al ochtend* Naruto stond op en liep in zijn wit
met zwarte rondjes pyama naar de keuken, bukte, pakte een bowl
ramen en warmde dat op .
"Yhaaa, itadekimasu" zei hij met een blij maar vermoeid gezicht.
Toen hij net zijn eerste hap wou nemen hoorde hij naast hem "Yo"
Van de schrik viel hij om met nog slierten ramen die uit zijn mond staken.
"KAKASHI-SENSEI!!! laat me niet zo schrikken " schreeuwde hij terwijl hij opstond en het laatste restje opdronk.
"Naruto, je kan toch niet op Ramen leven.." Kakashi zuchte en haalde
achter zijn rug een mand met groente tevoorschijn. Naruto keek schichtig naar de mand en zei
"Wat moet ik daarmee? groenten zijn vies !bleeeegh!!" Kakashi lachte en
zei dat hij ze nodig had anders kon hij niet groot en sterk worden .
"jaja, dat zeggen ze allemaal, tis gewoon een smoesje om ons dat vieze spul
opte laten eten..Nou ik eet het niet!puhh" kakashi kwam dichterbij
en fluisterde
dat als je groente eet dat je dan aantrekelijker wordt bij de meisjes.
in minder dan een seconden rukte naruto die mand uit zijn handen en
trekte een kunai , in ongeveer een minuut was alles gesneden, Hij grijnsde naar kakashi en gooide alles in zijn schaal. kookte nog wat noodels
en gooide het erbij. "Itadekimasu!! " Kakshi zuchte dat hij nooit zou veranderen.
"Ohja, voordat ik het vergeet" Kakashi haalde een brief uit zijn zak en
gaf die aan naruto. "wasda" zei hij met een volle mond.
Kakashi legde hem uit dat hij een nieuwe missie had met een paar andere Chuunins en dat hij om 8 uur bij Tsunade's bureau moest zijn.
"Waaaatt!!.. Acht uur!! dat is over tien minuten! Had je niet wat eerder kunnen komen.. " hij keek kakashi heel verdacht aan maar dacht aan alle
andere keren dat we met hem hadden afgesproken..Hij was altijd te laat.
Naruto sjeesde in zijn kleren nam een stuk brood in zijn mond, viel bijna van de
trap en speerde naar Tsunade's kantoor. |
Last edited by Jor on 01-08-2005 19:38; edited 1 time in total _________________
http://livingfantasy.12.forumer.com |
|
|
|
|
 |
|
Posted:
01-08-2005 19:28
|
|
|
Corrupted God

|
|
het was de 4e dag naar een inspannende training met de ANBU, shrade lag op bed en werd net wakker.
hij woonde op zichzelf omdat zijn ouder iets minder dan een jaar geleden waren vermoord in de aanval van orochimaru met de 2 villages. (het hidden sound village, en het hidden desert village)
hij woonde in een kamer, meer had hij zelf niet nodig. hij had een badkamer en een inloopkast. eten deed hij altijd in het restaurant beneden hem. daar werkte hij ook soms om zo zijn eten te verdienen.
shrade deed zijn ogen open en liep naar de badkamer. waste zichzelf en liep terug de kamer in. onderweg zag hij iets op de deurmat liggen, het was een rol perkament. eentje die je wel vaker zag....
hij pakte het op en keek ernaar, het teken van de hokage stond erop met een grote 'B' eronder!
snel maakte shrade de rol open en las dat hij meteen naar de hokage moest komen. er stond een tijd onder namelijk 8 uur, en shrade keek op zijn klok
'SHIT! al 10 uur!' mopperde hij
snel kleedde hij zich aan en deed zijn deur op slot. via de daken ging hij naar het hoofdgebouw van konoha... groette de 2 ANBU mensen voor een gedeelte dat niet bestemd was voor onbevoegde en nam zo een snellere route om bij het gebouw te komen.
hij liep de 2 ANBU leden voorbij bij de ingang en vergat ze te groeten.
"HE SHRADE!" zei de ene, "vergeet je niet iets?"
"aah! sorry Gekkou, goedemorgen" en voordat Gekkou er ergen in had was shrade al de hoek om.
shrade liep de trap op en kwam uiteindelijk boven aan, daar deed hij de deur hard open...
ze waren al begonnen zag hij.... |
|
|
 |
|
Posted:
01-08-2005 21:54
|
|
|
squad leader
|
|
De zon was nog maar net boven de horizon. Nia liep op blote voeten over de klamme tegels. Met ingehouden adem, zodat de anderen niet wakker zouden worden. Voorzichtig deed ze de voordeur open en sloop naar buiten. Snel deed ze haar schoenen aan en rende over de weg. Toen ze eenmaal bij de rand van het dorp was ging ze stil staan en haalde diep adem. Ze voelde de koude lucht door haar lijf heen gaan.
*Er gaat niets boven trainen op de vroege ochtend. Dat het bijna te koud is om stil te blijven staan*
Nia boog zich voorover en raakte haar tenen aan. In de verte kwam iemand aangerend. Ze zag de jongen dichterbij komen en vond hem er nogal sullig uitzien. Toen concentreerde ze zich weer op haar oefeningen.
De jongen rende zo hard als hij kon. Hij was te laat, en dat kon hij zich niet veroorloven. Dat was hem al te vaak gebeurd, als hij deze brief niet op tijd bezorgde dan zouden ze hem zeker schorsen. De jongen was zo in gedachten dat hij het meisje dat een paar meter verder op stond niet had gezien. In volle vaart botste hij tegen haar aan.
Nia voelde een harde klap en donderde achterover. In een reflex greep ze de jongen vast en zodat hij ook op de grond viel.
'Sorry...' mompelde hij snel en krabbelde overeind. 'Moet dr vandoor!'
Geƫriteerd keek Nia hem na. 'Idioot!' schreeuwde ze.
Ze stond en klopte het stof van haar kleren af. Toen viel haar oog op een stuk papier. Ze wist zeker dat dat er toen straks nog niet lag. Nia raakte het op en brak de zegel. In de brief stond een locatie en een dringend verzoek om zo snel mogelijk te komen. Ze draaide het papier om, nergens stond een naam. Nia haalde haar schouders op, eerlijke vinder toch? Ze ging terug naar huis om haar spullen te pakken.
Een half uur later stond ze voor een groot gebouw. Nia haalde de brief uit haar tas en liep naar binnen. Ze probeerde zo min mogelijk aandacht te trekken. Ze liep de gang door en kwam een grote zaal binnen. Even was ze bang dat iedereen op zou kijken en naar haar zou wijzen. Maar niemand leek zich iets van haar aanwezigheid aan te trekken. Nia haalde opgelucht adem en liep door. *Wat stond er nou in die brief?* Ze wierp een snelle blik op het papier. *Ow ja, Tsunade's kantoor*. Zonder te weten waar ze heen ging liep ze door, net zo lang tot ze bij een grote trap uitkwam. De naam die ze moest hebben stond in de grote letters op de deur. Met rechte rug ging ze de trap op.
'Wat moet je?' hoorde ze achter zich. Een reusachtige man stond haar boos aan te kijken.
'Ik ben ontboden.' zei ze, hopend dat ze haar stem vlak kon houden.
Nia liet hem de brief zien. Hij keek haar wantrouwig aan, maar gaf toen toch toe. 'Loop dan maar door.'
Ze draaide zich snel om en gooide de deur open. Ze stapte naar binnen en keek recht in iemands gezicht. |
_________________ Please! This is supposed to be a happy occasion. Let's not bicker and argue about who killed who. |
|
|
|
|
 |
|
Posted:
01-08-2005 22:03
|
|
|
|
|
Naruto schrok zich de pleuris en keek naar achter
"Hey! jij daar kan niet wat rustiger zijn.." Hij keek recht in haar ogen
en zocht haar naam waar hij niet meteen opkwam . " Nia!" schreeuwde hij
wijzend met zijn vinger naar haar."Wat doe jij hier? !?!"
Tsunade zei kalm tegen naruto dat zei hier ook was voor dezelfde missie
als hem "Ga maar zitten Nia" zei tsunade tegen Nia wijzend op een stoel.
Ze legde de Missie uit aan Nia en Naruto wetend dat Shrade weer te laat was.. |
|
|
 |
|
Posted:
01-08-2005 22:12
|
|
|
squad leader
|
|
| Jor wrote: |
|
."Wat doe jij hier? !?!"
|
Ze boog zich wat voorover. 'De beveiliging testen' fluisterde ze in zijn oor 'En hij is ruk.' Ze keek naar Tsunade.
|
"Ga maar zitten Nia"
|
Nia ging zitten en luisterde aandachtig naar wat ze te vertellen had. Aan het eind van het verhaal gaf Nia een korte knik, om aan te geven dat ze het begrepen had. Dit was haar kans, nu zou ze eindelijk uit dit dorp wegkomen. Andere mensen, dorpen, gewoontes. Hier was ze al wel lang genoeg geweest. Eventjes vroeg ze zich af voor deze missie eigenlijk bedoeld was? Maar die gedachte schudde ze snel van zich af. Het lot had het nou eenmaal zo bepaald. Pech gehad voor die ander...
'Ik doe het.' zei ze met vastbesloten stem. |
_________________ Please! This is supposed to be a happy occasion. Let's not bicker and argue about who killed who. |
|
|
|
|
 |
|
Posted:
01-08-2005 22:18
|
|
|
|
|
Naruto boog een beetje opzij en fluisterde tegen Nia " Hoe ben je ingodsnaam
aan die scroll gekomen?! die was bestemd voor Neji... arme gozer
weet van niks hehe Goed gedaan." |
|
|
 |
|
Posted:
01-08-2005 22:24
|
|
|
Corrupted God

|
|
shrade stapte de kamer in
"sorry dat ik te laat ben" zei hij geeuwend
hij ging aan de tafel erbij zitten zonder verder iets te zeggen of ook maar de andere twee te herkennen. keek meteen tsunade aan en zei heel rustig,
"ik sliep nog en toen ik wakker was geworden was het al 2 uur telaat, wees blij dat ik er nog ben. Gekkou wou namelijk nog een praatje maken"
nog een keer geeuwde hij.
"waarom wil je mij eigenlijk op een B-klasse missie sturen? ik heb het toch veels te druk met trainen..." |
|
|
 |
|
Posted:
01-08-2005 22:26
|
|
|
squad leader
|
|
Naruto boog een beetje opzij en fluisterde tegen Nia " Hoe ben je ingodsnaam
aan die scroll gekomen?! die was bestemd voor Neji... arme gozer
weet van niks hehe Goed gedaan."
|
'De ochtendstond heeft goud in de mond.' fluisterde Nia mysterieus. 'En ik denk dat er een loopjongen zijn baan kwijt is.' vervolgde ze zacht lachend. Ergens vond ze het wel zielig voor de jongen, maar dan had ie maar uit zijn doppen moeten kijken.
'Wie doen er eigenlijk nog meer mee?' vroeg ze, niet echt gericht aan iemand in het bijzonder.
Er kwam iemand binnenwandelen. Zonder zich verder voor te stellen begon hij een heel verhaal te verkondigen. Nia hield haar mond dicht en keek enigszins geƫrgerd naar de jongen die voor haar stond. |
|
|
|
|
 |
|
Posted:
01-08-2005 22:37
|
|
|
|
|
"Oke deze twee zullen je inlichten Shrade. Ik heb het aangekondigd
als een B-rank missie maar er is een grote kans dat het een A-rank missie
zal worden.
Ik wil dat jullie over een halfuur klaarstaan en eten mee hebben voor ongeveer een maand.
jullie kunnen gaan."
Naruto stond op en liep de kamer uit , net toen hij een meter uit de
sprong hij in de lucht van vrreugde.
"Yataaaa!! eindelijk een serieuse missie! hehe kan ik eindelijk mijn
nieuwe moves laten zien hehe" |
|
|
 |
|
Posted:
01-08-2005 22:42
|
|
|
Corrupted God

|
|
"vooruit dan maar, kzie jullie bij de poort dan maar" terwijl shrade het zei geeuwde hij weer en liep het kantoor uit naar richting van de kantine toe.
daar aangekomen nam hij het benodigde mee en deed het in een tas. waarnaar hij naar buiten liep richting de poort en daar op het gras ging liggen. hij liep alweer over normaal gesproken verboden terrein en ging op een grasveldje liggen. ondertussen had hij nog een paar praatjes gemaakt met wat leden maar niet veel bijzonders.
toen hij de grond raakte viel hij weer in slaap. |
|
|
 |
|
Posted:
01-08-2005 22:45
|
|
|
squad leader
|
|
Nia keek Naruta na, ze grinnikte toen ze zijn kreet hoorde en de doffe klap waarmee hij weer op de grond terugkwam. Ze pakte haar spullen bij elkaar en liep de kamer uit. In de kantine kocht ze het eten wat ze nog te kort kwam en keek om zich heen. In de verte zag ze Shrade lopen. Ze ging hem achter na.
*Wie is die jongen dat ie denkt dat ie zo associaal kon doen?*
Hij praatte met wat mensen en ging toen door een poort heen. Nia keek naar het bordje waar "Verboden terein" op stond.
*Als hij het kan, dan ik ook.* dacht ze verbeten. En liep over het grasveld heen, om zo min mogelijk geluid te maken had ze haar schoenen uitgedaan. Toen Nia dichterbij kwam zag ze dat hij sliep. Met haar armen over elkaar geslagen bleef ze staan. Ze had nog 20 minuten voordat ze terug moest zijn. |
|
|
|
|
 |
|